tiistai 2. syyskuuta 2008

Kevyttä

Varsin hempeissä sävyissä viime päivinä. Joulupaja käynnistyi, joka vuosi olen sitä suunnitellut näihin aikoihin, mutta nyt vasta sain aikaiseksi. Toivottavasti into ei lopu kesken... Puikoilla on villapaita ja kolmiohuivi, yksi kaulahuivi jo valmistui. Parit villasukat olisi tarkoitus myös tehdä ja sitten jotain kivaa veljentytölle (miten se onkin kaikista vaikein keksiä???). Ja toki omille lapsille. Kuulostaa ehkä vähäiseltä, mutta minun kutomisvauhdilla saattaapi kiire silti yllättää.






8 kommenttia:

Hanna-Maria kirjoitti...

Kauniit lapaset ja ihanan ahkera olet ollut! Minäkin olen pikkuhiljaa alkanut suunnittelemaan joululahjaideoita. Jotain pientä, kaunista ja itsetehtyä sen täytyy olla. Sukkien ja lapasten kutominen on hyvä idea, mutta kun nuo mummoni ovat niin ahkeria ja taitavia siinä puuhassa, niin taidan jättää sen puuhan suosiolla heille... Jotain muuta sen täytyy olla, mutta mitä ihmettä tällä kertaa...

Mukavia hetkiä sinulle toivotan :)

aino kirjoitti...

niin, jos jouluksi aikoo jotain saada tehtyä, paras aloittaa elo-syyskuussa.
jotain olen yrittänyt suunnitella, mutten vielä tekemisen asteelle kerennyt.
kauniit lapaset!

Mari kirjoitti...

Kuullostaa erittäin viisaalta aloittaa hommat jo tässä vaiheessa. Minä taidan yrittää samaa:) Kauniit kuvat.

Mari

Kottis kirjoitti...

Herkän kauniit lapaset!

Tunnustettava on, että minäkin laitoin eilen muistikirjaan uudeksi otsikoksi "Joulu 2008". Tänään sitten kaupunkireissulla nappasin mukaan muutamat sukkalangat...

emäntä kirjoitti...

Kiitos kaikille! Hymyilyttää tuo kuvani, se on TODELLAKIN omituinen, siis kuvassa on kaulaliina ei lapaset =D

Lapaset voisi kyllä lisätä listaan ja ehkäpä pari nallea tai muuta elukkaa.

Virkattu lintu kirjoitti...

Kaulaliina on oikein kaunis :) Minäkin tässä vähitellen olen alkanut ideoimaan joulujuttuja... Kyllä minustakin nyt on jo ihan sopiva aika aloittaa :)

Marja kirjoitti...

Ei kuulosta yhtään vähältä! Paljolta ja ihanalta. Olen vähän kateellinen. Vaikka vain neulomistaidostasi, viitseliäisyydestä puhumattakaan!

emäntä kirjoitti...

Paperisydän, kiitos! Olisikin hyvä jakaa näitä jouluideoita ja inspiraatiota.

Kiitos Ilona sinullekin=). Minä en oikeasti ole mikään hyvä neuloja, opettelen vasta. Mutta jotenkin puikot istuvat käteen, ompelu sen sijaan ei vieläkään onnistu. Mutta joskus. Ehkä=)