torstai 11. syyskuuta 2008

Onpas ollut takkuinen viikko. Selkäkivun taivuttua, olin täynnä virtaa, jonka olisin halunnut purkaa maalaamiseen, neulomiseen, mihin tahansa värkkäilyyn. Todellisuus siivousta raivon vallassa, lasten hoitamista (sitä ihan hyvillä mielin), kokkailua, normaalia arkea, väsymystä.
Yhdet joulupajan sukat sentään sain valmiiksi. Villapaidan takakappale olisi muutamaa kierrosta vaille valmis, mutta huomasinkin, että olin kaventanut vain kerran kädentietä, kun olisi pitänyt tehdä se kaksi kertaa. Kyhäelmässä on siis 10 silmukkaa liikaa. KYMMENEN. Yläosa on vielä joustinneuletta, joten... kaipa täytyy purkaa tai sitten vielä mietin. Kudon muut kappaleet ja katson, saanko hävitettyä ne silmukat johonkin. Nyyh. Syytän omaa päätäni ja innokkuuttani, ei pitäisi lasten kanssa tehdä. Tai jos tekee , pitäisi tarkistaa sataan kertaan.



Viikonlopun kirpparikierros oli nihkeä sekin. Moni paikka oli syystä tai toisesta kiinni. Mutta lähikaupungissa oli markkinat. Sieltä löytyi KIPUKOUKKU, jota olin suunnitellut miehelle joululahjaksi. Suosittelen. Tosin vasta viikon kokemuksella... mutta yläselän jumit ainakin alkavat helpottamaan molemmilla. Iskiaskipuni on vielä hoitamatta, en ole uskaltanut. Ehkä aloitan tänään.



2 kommenttia:

Rouva Nordman kirjoitti...

Tervehdys! Olen uusi täällä blogissasi ja vaikuttaa kivalta. Otan osaa iskias-kipuihisi, minulla oli niitä myös, mutta voi olla että katoavat itsestään, koska ne johtuivat raskaudesta. Poika syntyi viime tiistaina :)

emäntä kirjoitti...

Hei Katilein, kiva kuulla sinusta. Hurjasti onnea!!
Toivottavasti pääset kivuista, minulla niitä oli jo ennen raskauksia ja siis jälkeenkin, lämpötilanvaihtelut aina pahentavat asiaa.